Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst kan je je bestelling retourneren. Het artikel mag niet gebruikt zijn. Retourneren is op kosten van de klant.

Retour procedure

  • Meld je retour aan door een email te sturen naar: bestellingen@demazzelvanpech.nl
  • Vermeld in deze email het ordernummer, het betreffende artikel, reden van retour, jouw gegevens en bankrekeningnummer.
  • Wanneer je jouw retour verstuurt, bewaar dan altijd je Track&Trace nummer totdat je retour verwerkt is!
  • Zodra wij jouw retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 5 werkdagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Retour adres:
De mazzel van pech
Kooiplein 6
1901 VW Castricum

Wij zullen niet storneren of omruilen voordat wij jouw zending hebben ontvangen.

Als je de bestelling wilt omruilen dan zullen wij de verzendkosten van de nieuwe zending voor onze rekening nemen. Anders zou je dubbele kosten hebben.

Kortingscodes

De mazzel van pech hanteert twee soorten kortingscodes: de algemene kortingscode en de persoonlijke kortingscode.
De algemene kortingscode geldt tijdens acties of sale periodes. De persoonlijke kortingscode ontvang je persoonlijk via onze klantenservice.

De waarde van de algemene- en de persoonlijke kortingscode wordt nooit gestorneerd. In geval dat de persoonlijke kortingscode wordt toegepast zullen we het deel dat zonder kortingscode is betaald storneren en voor de waarde van de kortingscode zullen wij een nieuwe kortingscode uitgeven. De waarde van de algemene kortingscode komt te vervallen als de periode van de actie of sale is afgelopen waarop deze kortingscode betrekking heeft gehad.

Foutieve levering

Als je per abuis een verkeerde bestelling hebt ontvangen hebben wij iets niet goed gedaan. In dat geval zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen. Je kunt hiervoor per mail een retourlabel aanvragen: bestellingen@demazzelvanpech.nl.

Bestelling nooit aangekomen?

Indien Post.nl je bestelling nooit is afgeleverd, neem dan contact met ons op via: bestellingen@demazzelvanpech.nl  Wij zullen je dan helpen om dit probleem op te lossen.

Betaling & levering

Met iDEAL kun je de bestelling veilig en gemakkelijk afrekenen. Je kunt betalen via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Je hoeft voor het betalen met iDEAL geen account aan te maken, maar je kunt gewoon inloggen volgens dezelfde veilige methode die je ook bij het internetbankieren gebruikt.

Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te verzenden. Mocht de levertijd langer bedragen dan word je hiervan op de hoogte gesteld. Alle bestellingen worden verzonden met PostNL.​ Zodra jouw bestelling verstuurd is ontvang je een track & trace code waarmee je jouw pakketje kunt volgen. 

This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.